Suradnja (Collaboration)
STATISTIKA
Preporučeno vrijeme čitanja
30 min
Preporučeno vrijeme implementacije
Testna faza 1-2 mjeseca
Uloge sudionika
Svi članovi imaju istu ulogu

Opis:
Kolaboracija je više od samo suradnje. Radi se o dijeljenju informacija, znanja i iskustava, ali i o zajedničkom radu. To su važni aspekti u današnjem radnom okruženju. Koristeći kolaborativne radne alate (npr. platforme za upravljanje projektima, sustave za razmjenu dokumenata, dijeljene komunikacijske alate kao što je Slack) možete povećati znanja, razmjenu informacija, kao i sveukupnu transparentnost u vašem poduzeću te time doprinijeti otvorenijoj i inovativnijoj atmosferi unutar timova što opet vodi do više ideja u cjelokupnom radnom procesu. Osim toga, otvorena suradnja pojednostavljuje suradnju unutar interdisciplinarnih timova s različitih odjela koji rade zajedno na daljinu.
Faze:
- Ako vaše poduzeće još nema platformu za suradnju odaberite jedan od alata za suradnju s kojim ćete raditi kroz cijelu projektnu fazu. (pogledajte link u nastavku)
- Definirajte unutar tima za koje zadatke i kako će se koristiti alat za suradnju.
- Postavite kanal putem kojeg će relevantne informacije biti podijeljene cijelom timu.
- Koristite komunikacijske kanale za razmjenu relevantnih podataka unutar vašeg tima npr. iz analize ili iz faze testiranja.
- Definirajte ključne teme relevantne za vaš projekt o kojima želite dijeliti informacije.
- Potaknite tim na dijeljenje informacija i iskustva o projektu na kojem se radi.
- Proširite svoju mrežu, pozovite i druge ljude koji ne rade na projektu da se pridruže vašem komunikacijskom kanalu kako biste imali koristi od njihove stručnosti.