Suradnja (Collaboration)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme čitanja

30 min


Preporučeno vrijeme implementacije

Testna faza 1-2 mjeseca


Uloge sudionika

Svi članovi imaju istu ulogu



Opis:

Kolaboracija je više od samo suradnje. Radi se o dijeljenju informacija, znanja i iskustava, ali i o zajedničkom radu. To su važni aspekti u današnjem radnom okruženju. Koristeći kolaborativne radne alate (npr. platforme za upravljanje projektima, sustave za razmjenu dokumenata, dijeljene komunikacijske alate kao što je Slack) možete povećati znanja, razmjenu informacija, kao i sveukupnu transparentnost u vašem poduzeću te time doprinijeti otvorenijoj i inovativnijoj atmosferi unutar timova što opet vodi do više ideja u cjelokupnom radnom procesu. Osim toga, otvorena suradnja pojednostavljuje suradnju unutar interdisciplinarnih timova s različitih odjela koji rade zajedno na daljinu.

Faze:

  1. Ako vaše poduzeće još nema platformu za suradnju odaberite jedan od alata za suradnju  s kojim ćete raditi kroz cijelu projektnu fazu. (pogledajte link u nastavku)
  2. Definirajte unutar tima za koje zadatke i kako će se koristiti alat za suradnju.
  3. Postavite kanal putem kojeg će relevantne informacije biti podijeljene cijelom timu.
  4. Koristite komunikacijske kanale za razmjenu relevantnih podataka unutar vašeg tima npr. iz analize ili iz faze testiranja.
  5. Definirajte ključne teme relevantne za vaš projekt o kojima želite dijeliti informacije.
  6. Potaknite tim na dijeljenje informacija i iskustva o projektu na kojem se radi.
  7. Proširite svoju mrežu, pozovite i druge ljude koji ne rade na projektu da se pridruže vašem komunikacijskom kanalu kako biste imali koristi od njihove stručnosti.