Uredsko istraživanje (Desk research)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme

Idealno bi bilo pola dana, na radionici 30-60 min


Stupanj težine

Lagano


Sudionici

Svaki član tima individualno



Opis:

Uredsko istraživanje temeljni je dio analize, ali se također može koristiti u fazi dizajna. Dostupni unutarnji i vanjski izvori informacija se analiziraju kao izazov u odnosu na određenu svrhu istraživanja. Unutarnji izvori mogu, primjerice, biti baza podataka o korisnicima, podaci o prodaji ili izvješća, dok vanjski izvori uključuju izvješća trećih strana, recenzije proizvoda ili platforme društvenih medija. Istraživanje se može koristiti i za prikupljanje informacija o novim tehnologijama ili pravnim propisima i obvezno je za analizu troškova i koristi. Treba imati na umu i činjenicu da bi istraživanje izvan okvira (npr. trendovi u različitim industrijama) moglo dovesti do zanimljivih otkrića.

Faze:

Vanjski izvori:

1. Identificirajte konkurente na tržištu i pogledajte njihove web stranice;

2. Potražite publikacije vezane uz industriju/tržište i postojeće inovacije;

3. Pogledajte slične ili srodne industrije;

4. Istražite nove trendove na internetu;

Unutarnji izvori:

Provjerite vaše unutarnje izvore podataka kao što su CRM, ERP itd.