Sustav nagrađivanja (Reward System)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme čitanja

45 min


Preporučeno vrijeme implementacije

Elementi prikladnog sustava nagrađivanja se mogu implementirati u nekoliko dana.


Uloge sudionika

Sudionici trebaju pročitati tekst i razmisliti o vlastitom sustavu nagrađivanja popunjavanjem predložaka. Dodatna potpora se može dobiti u prostorima DIGITRANS inkubatora.


Predlošci



Opis:

Cilj ovog modula je da sudionici razumiju kako nagraditi i osnažiti zaposlenike koji su značajno uključeni u proces digitalne tranfsormacije i koji prihvaćaju upravljanje promjenama. Nagrade trebaju potaknuti uvođenje organizacijske kulture koja je orijentirana na kupca, digitalnu transformaciju, projektni pristup i poticanje kontinuiranog učenja. 

Sustav nagrađivanja mora ojačati nove oblike ponašanja usmjerene prema digitalnoj inovaciji, poduzetničkom stanju uma i stavu spremnosti na rizik te uključivati različite elemente kao što su upravljanje učincima, kriteriji promocije i sustavi poticaja.

Faze:

1. Faza dizajna:

  • Izradite strategije nagrađivanja koje podržavaju organizacijske ciljeve, usklađuju izvedbe i stvaraju vrijednost za sudionike. Stvorite programe poticaja za zaposlenike koji su produktivni, dobro se ponašaju i uključeni su.
  • Dizajnirajte strateški i kulturno usklađene pristupe upravljanju izvedbama;
  • Pobrinite se da izvedbeni i nagradni okviri doprinose privlačnosti, zadržavanju i motivaciji osoblja.

2. Faza implementacije:

  • Razvijte informativnu, jednostavnu i privlačnu dokumentaciju koja će objasniti sustav nagrađivanja, planove poticaja i sustave upravljanja učinkom;
  • Izradite jasan i primjeren prijelazni plan za kretanje između postojećih i budućih sustava nagrađivanja i aranžmana izvedbe;
  • Izgradite učinkovitu komunikaciju i promijenite strategije kako biste osigurali pravu promjenu ponašanja putem angažirajućeg procesa koji će voditi voditelj;
  • Pružite savjete i razvijte strategije za angažiranje dionika i savjetnika.

3. Upravljanje i potpora:

  • Vrednujte nagrađivanja i strukture kako biste osigurali konkurentnost na tržištu;
  • Osigurajte da se planovi nagrađivanja temelje na stvarnom uvidu, robusnoj analizi podataka / modeliranju te djelotvorno i učinkovito funkcioniraju iz računovodstvene, pravne, porezne i korporativne perspektive;
  • Informirajte se i pridržavajte se novih i dolazećih zakona i zahtjeva korporativnog upravljanja.

Daljnje čitanje: