Korisničko putovanje (Customer Journey)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme

30 min


Stupanj težine

Niska


Sudionici

2 člana tima provode putovanje s (bilo bi idealno) potencijalnim korisnicima; u strukturi radionice jedan član tima može preuzeti ulogu korisnika, a drugi član tima postavlja pitanja i promatra njegovu reakciju.


Materijali

Platno korisničkog putovanja, olovka, papir, samoljepljivi listići; 


Predlošci



Opis:

Korisničko putovanje pomaže u boljem razumijevanju korisnika na putu do kupnje proizvoda ili usluge, odnosno samo odražava kako će se korisnik ponašati tijekom određene situacije. Razmatranje različitih koraka i pojedinosti tog procesa može osvijetliti područja za potencijalne uvide. Izrada mape putovanja je odličan način za sustavno razmatranje koraka ili prekretnica odabranog procesa.

Faze:

  1. Razmislite o procesu ili putovanju koje je relevantno, pa čak i tangencijalno vašem problemskom prostoru.
  2. Identificirajte potencijalne korisnike i grupirajte ih u parove (1 koji intervjuira i 1 korisnik).
  3. Provedite intervjue/promatranje s potencijalnim korisnikom kako bi se identificirali relevantni aspekti prilikom prolaska kroz određeni proces, npr. kupovanje nečega, korištenje određenog alata i bilježenje svih relevantnih iskustava, potreba korisnika itd.

Napomena: Korisničko putovanje se može obogatiti prikupljanjem dodatnih informacija tijekom čitavog procesa. Putovanje se također može opisati u početku, bez konkretne ideje o proizvodu ili usluzi o kojima se radi. Konkretizacija se može dodati kasnije u procesu, a moguće pogodnosti se može ispitati.