Korisničko putovanje (Customer Journey)
STATISTIKA
Preporučeno vrijeme
30 min
Stupanj težine
Niska
Sudionici
2 člana tima provode putovanje s (bilo bi idealno) potencijalnim korisnicima; u strukturi radionice jedan član tima može preuzeti ulogu korisnika, a drugi član tima postavlja pitanja i promatra njegovu reakciju.
Materijali
Platno korisničkog putovanja, olovka, papir, samoljepljivi listići;
Predlošci
Faze:
- Razmislite o procesu ili putovanju koje je relevantno, pa čak i tangencijalno vašem problemskom prostoru.
- Identificirajte potencijalne korisnike i grupirajte ih u parove (1 koji intervjuira i 1 korisnik).
- Provedite intervjue/promatranje s potencijalnim korisnikom kako bi se identificirali relevantni aspekti prilikom prolaska kroz određeni proces, npr. kupovanje nečega, korištenje određenog alata i bilježenje svih relevantnih iskustava, potreba korisnika itd.
Napomena: Korisničko putovanje se može obogatiti prikupljanjem dodatnih informacija tijekom čitavog procesa. Putovanje se također može opisati u početku, bez konkretne ideje o proizvodu ili usluzi o kojima se radi. Konkretizacija se može dodati kasnije u procesu, a moguće pogodnosti se može ispitati.