Tipični korisnik (Persona)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme

30-45 min


Stupanj težine

Lagano


Sudionici

Tim (3-7 osoba)


Materijali

Predložak tipičnog korisnika, olovke, ploča, pribadače/selotejp, vaša saznanja iz istraživanja 


Predlošci



Opis:

Tipični korisnik je arhetip (univerzalni, stereotip) koji predstavlja vašeg idealnog korisnika. Tipični korisnik se uglavnom temelji na spoznajama dobivenim putem intervjua. To uključuje potrebe, ciljeve i obrasce promatranog ponašanja vaše ciljane publike. Tako se stvara empatija prema ciljnim skupinama / korisnicima kojima ćete se obratiti digitalnim poslovnim modelom te utjecati na odluke i aktivnosti koje će vam poslužiti kao nadahnuće tijekom faze oblikovanja.

Faze:

  1. Ispišite predložak tipičnog korisnika na stranici A3 veličine;
  2. Razmislite o prethodnim iskustvima s korisnikom,
  3. Unutar tima ispunite predložak opisujući idealne tipične kriterije i karakteristike koje sve osobe u vašoj grupi tipičnih korisnika imaju zajedničke;
  4. Stavite predložak na ploču kako biste mogli vizualizirati tijekom cijele faze inovacije i transformacije. Opis će biti validiran kroz intervjue, promatranjem i drugim istraživačkim aktivnostima. Može se mijenjati / prilagoditi tijekom iterativnog procesa;

 

 

Napomena: Razviti toliko tipičnih korisnika koliko postoji ciljnih skupina/skupina korisnika.