Razvoj plana (Roadmap Development)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme čitanja

30 min


Preporučeno vrijeme implementacije

Razvoj plana je proces za čiju pripremu obično treba oko mjesec dana (da se pripremi predložak, da se iskomunicira i da se revidira)


Uloge sudionika

Uloga uključenih sudionika: Sudionici trebaju pročitati tekst i razmišljati o vlastitom planu popunjavanjem predložaka. Dodatna podrška se može dobiti u prostoru inkubatora.


Predlošci



Opis:

Cilj razvoja/preciziranja plana je pripremiti praktične korake i pristup usmjeren na poduzeće, a u svrhu postavljanja prilagođenog organizacijskog plana za digitalnu transformaciju. Razvijanje digitalnog plana transformacije važan je dio svakog poduhvata digitalizacije poduzeća.

Stoga će nakon ove faze sudionici bolje razumjeti glavne korake i kontrolne točke u planu digitalne transformacije, kako uključiti druge zaposlenike u proces upravljanja promjenama i kako mjeriti uspjeh. Plan za digitalnu transformaciju će osigurati jasne korake za transformaciju poduzeća, prilagođene ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) i fleksibilne pristupe za poboljšanje proizvoda ili usluga na tržištu, konkurentnost poduzeća i ponovno razmatranje pozicije poduzeća u ekosustavu.

Faze:

  1. Definirajte jasnu viziju digitalne transformacije, strategiju i ciljeve kako biste osigurali podršku vodećih ljudi;
  2. Identificirajte ciljeve strategije digitalne transformacije za poslovni model poduzeća i radne procese na kraju digitalizacije. Identificirajte odstupanja i elemente koji nedostaju;
  3. Okrenuto razmišljanje: definirajte glavne korake procesa digitalne transformacije -  kontrolne točke, ključni koraci i ključni elementi putovanja prema digitalnoj transformaciji;
  4. Odredite odstupanja u digitalnoj transformaciji vašeg poslovnog modela u odnosu na: ljude, procese, tehnologiju i sadržaj. Ispunite predložak plana;
  5. Iscrtajte ključne zadatke, ključne uloge i ključne resurse i stavite ih na predložak vremenske trake. Komunicirajte i raspravite glavne elemente plana s menadžerima i zaposlenicima;
  6. Definirajte KPI i pripremite pričuvni plan i scenarije;
  7. Organizirajte javnu raspravu o pokretanju digitalnog plana i ciljevima transformacije poduzeća, pripremite odgovarajuće komunikacijske kanale i plan upravljanja promjenama.