Ukrcajte zaposlenike (Bring your employee on boad)

STATISTIKA

Preporučeno vrijeme čitanja

30 min


Preporučeno vrijeme implementacije

Implementacija digitalne kulture i razvoja digitalnog stanja uma može trajati mjesecima ali potrebno ju je implementirati postepeno.


Uloge sudionika

Sudionici trebaju čitati tekst i razmisliti o vlastitim planovima za upravljanje promjenama popunjavajući predloške. Dodatna potpora se može dobiti u prostorima DIGITRANS inkubatora.


Predlošci



Opis:

U ovom modulu za obuku pokušat ćemo vas potaknuti da usvojite kulturu razmišljanja digitalne transformacije. Razumjet ćete kako se upravljanje promjenama promjenama odnosi na zaposlenike, kako privlači svakoga da sudjeluje i osigurava da svi u poduzeću znaju svoju ulogu. Faza upravljanja promjenama ključna za uspjeh poduzeća,  stoga je ona podijeljena u tri podfaze: komunikacija (što će se dogoditi i zašto), obuka (kako će se dogoditi upravljanje promjenama) i sustav za nagrađivanje (poticanje akcija te motivacija kulture i ponašanja poduzeća usklađenih s digitalnom promjenom).

Točnije, ovaj modul će vas naučiti da promjene:

  • počinju cijenjenjem prošlosti;
  • trebaju smisao i sliku budućnosti (vizije, strategije, ciljeve);
  • trebaju profesionalnost (koncepti);
  • započinju u „glavi“ i u „srcu“;
  • su proces učenja;
  • su "osobna" stvar;
  • su uvijek u pratnji konflikta;
  • zahtijevaju transparentnu komunikaciju;
  • zahtijevaju marketinšku strategiju.

Faze:

  1. Osigurajte da su svi iz uprave u potpunosti svjesni procesa, da prepoznaju i podupiru proces digitalne transformacije, uključujući potrebe, resurse i napore za usvajanje programa upravljanja promjenama;
  2. Identificirajte trenutnu situaciju - procijenite kulturu poduzeća, ocijenite digitalnu razinu zrelosti poduzeća, procijenite motivaciju te kapacitet i prepoznajte potrebe za treninzima zaposlenika;
  3. Razvijte program upravljanja promjenama s obzirom na sva četiri aspekta: tehnološke aspekte, procese poduzeća, organizacijske aspekte te korporativnu kulturu, kompetencije i stavove osoblja;
  4. Razvijte i uskladite koordiniranu komunikaciju, treninge i program upravljanja promjenama te projekte i dodijelite vrijeme i resurse za iste;
  5. Pripremite poticaje za upravljanje promjenama, uključujući i vanjsku motivaciju (vanjske podražaje, kao što su bonusi) i intrinzičnu motivaciju (unutarnji poticaji, kao što je npr. više odgovornosti);
  6. Osigurajte dobru organizaciju za sve projekte i poticaje za upravljanje promjenama. Programi za digitalnu transformaciju i upravljanje promjenama trebali bi biti pažljivo organizirani ukrcavajući sve zaposlenike.