Ukrcajte zaposlenike (Bring your employee on boad)
STATISTIKA
Preporučeno vrijeme čitanja
30 min
Preporučeno vrijeme implementacije
Implementacija digitalne kulture i razvoja digitalnog stanja uma može trajati mjesecima ali potrebno ju je implementirati postepeno.
Uloge sudionika
Sudionici trebaju čitati tekst i razmisliti o vlastitim planovima za upravljanje promjenama popunjavajući predloške. Dodatna potpora se može dobiti u prostorima DIGITRANS inkubatora.
Predlošci

Opis:
U ovom modulu za obuku pokušat ćemo vas potaknuti da usvojite kulturu razmišljanja digitalne transformacije. Razumjet ćete kako se upravljanje promjenama promjenama odnosi na zaposlenike, kako privlači svakoga da sudjeluje i osigurava da svi u poduzeću znaju svoju ulogu. Faza upravljanja promjenama ključna za uspjeh poduzeća, stoga je ona podijeljena u tri podfaze: komunikacija (što će se dogoditi i zašto), obuka (kako će se dogoditi upravljanje promjenama) i sustav za nagrađivanje (poticanje akcija te motivacija kulture i ponašanja poduzeća usklađenih s digitalnom promjenom).
Točnije, ovaj modul će vas naučiti da promjene:
- počinju cijenjenjem prošlosti;
- trebaju smisao i sliku budućnosti (vizije, strategije, ciljeve);
- trebaju profesionalnost (koncepti);
- započinju u „glavi“ i u „srcu“;
- su proces učenja;
- su "osobna" stvar;
- su uvijek u pratnji konflikta;
- zahtijevaju transparentnu komunikaciju;
- zahtijevaju marketinšku strategiju.
Faze:
- Osigurajte da su svi iz uprave u potpunosti svjesni procesa, da prepoznaju i podupiru proces digitalne transformacije, uključujući potrebe, resurse i napore za usvajanje programa upravljanja promjenama;
- Identificirajte trenutnu situaciju - procijenite kulturu poduzeća, ocijenite digitalnu razinu zrelosti poduzeća, procijenite motivaciju te kapacitet i prepoznajte potrebe za treninzima zaposlenika;
- Razvijte program upravljanja promjenama s obzirom na sva četiri aspekta: tehnološke aspekte, procese poduzeća, organizacijske aspekte te korporativnu kulturu, kompetencije i stavove osoblja;
- Razvijte i uskladite koordiniranu komunikaciju, treninge i program upravljanja promjenama te projekte i dodijelite vrijeme i resurse za iste;
- Pripremite poticaje za upravljanje promjenama, uključujući i vanjsku motivaciju (vanjske podražaje, kao što su bonusi) i intrinzičnu motivaciju (unutarnji poticaji, kao što je npr. više odgovornosti);
- Osigurajte dobru organizaciju za sve projekte i poticaje za upravljanje promjenama. Programi za digitalnu transformaciju i upravljanje promjenama trebali bi biti pažljivo organizirani ukrcavajući sve zaposlenike.