Komunikacijska strategija (Communication Strategy)
STATISTIKA
Preporučeno vrijeme čitanja
40 min
Preporučeno vrijeme implementacije
Razvoj dobre komunikacijske strategije može trajati nekoliko dana.
Uloge sudionika
Sudionici trebaju razmisliti o vlastitim komunikacijskim planovima popunjavajući predloške. Dodatna potpora može se dobiti u prostorima DIGITRANS inkubatora
Predlošci
- Komunikacijski plan (PDF)
- Komunikacijski plan (PUB)
Faze:
1. Razvijte odgovarajuću komunikacijsku strategiju i dosljedan komunikacijski plan uzimajući u obzir vaše poduzeće: viziju, cilj, medije, poruke, kontrolne točke, odgovornosti i akcijske planove.
2. Odaberite odgovarajuće metode komunikacije i koristite postojeće i nove komunikacijske alate:
- Koji simboli, imena ili slogan će biti korišteni?
- Koje su ključne poruke u procesu promjene?
- Koje ciljne skupine/zaposlenici/donositelji odluka/dionici bi trebali biti informirani i kojim redoslijedom, kojim medijem i stilom, u kojem vremenskom periodu?
- Koja tehnička sredstva bi trebala biti korištena?
3. Razvijte stav i kulturu za privlačenje svih sudionika u proces, provjerite mišljenje zaposlenika i pregledajte komunikacijski plan s menadžerima i voditeljima na različitim razinama.
4. Svaka komunikacijska inicijativa mora uzeti u obzir načela marketinga i koristiti emocionalne slike i priče.
5. Najbolji programi promjena pojačavaju temeljne poruke redovitim i pravodobnim savjetima koji su kako inspirativni tako i djelotvorni. Komunikacija bi trebala biti dvosmjerna te bi trebala zaposlenicima pružiti prave informacije u pravo vrijeme, zatraži njihov input i povratne informacije te provjeriti njihov emocionalni odgovor na ono što su čuli. Programi promjena često zahtijevaju prekomjernu komunikaciju kroz višestruke, nepotrebne kanale. Međutim, komunikacija mora biti na vrijeme, koordinirana, dosljedna i osobna. Najbolji voditelji promjena govore iz srca i prenose duboki osjećaj osobne predanosti. Oni govore konzistentnu priču i smatraju priču ključnom odgovornošću u procesu promjene.